Please follow and share

6 tips til et sundt og varigt vægttab

At tabe sig handler i bund og grund om at spise mindre end man forbrænder. Når det så er sagt, mener jeg at der er måder til vægttab der er sundere end andre. Her finder du 6 simple tips der både er sundere for kroppen, nemmere at implementere i en almindelig hverdag og som samtidig øger sandsynligheden for at vedligeholde et eventuelt vægttab efterfølgende.

6 simple vægttabs tips

Med disse tips kan du simpelt skære i dit daglige kalorieindtag og samtidig opnå en sund og balanceret livsstil.

  • Spis mindre portioner.
  • Vent 20 min. før du tager anden portion.
  • Spis massere af grøntsager, gerne i forskellige farver for variationen.
  • Erstat nogle måltider med kødfrie alternativer
  • Skær ned på dit sukkerindtag
  • Vær fysisk aktiv 30-60 min hver dag.

6 simple tips til et sundt og varigt vægttab

For at modstå at falde i nemme løsninger med junk Food, anbefaler jeg at du benytter dig af en ugentlig madplan. Hvor du forsøger dig med ét ugentlig indkøb. For på den måde at minimere impulskøb, det vil være en hjælp til både din tegnebog og til at mindske snacking. En anden metode er altid at have mad i fryseren, det kan både være grønsagsblandinger, men det kan også være rester. Dette vil hjælpe dig de dage hele korthuset vælter.

Du kan læse mere om mig og min tilgang til sund livsstil her på min hjemmeside.

Gry Persson

Please follow and share